Gå til innhold

Anmeldelse av Audiosurf

Anbefalte innlegg

Hm, virker som sida er nede. Jeg som hadde tenkt å laste ned :(

Du skaffer det gjennom Steam, ikke nettsiden til Audiosurf. Nettsiden har forøvrig vært nede alle gangene (og det begynner å bli en del) jeg har prøvd å komme meg inn på den siden spillet kom ut...

Hehe, nei er visst ikke nede allikevel. Jeg måtte ta noen snuskegrep for å spille det når betahelgen var avsluttet, og da blokkerte jeg visst siden.

Endret av kakarlsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare meg som ikke helt SKJØNNER hvordan man skal .. styre? Det er jo helt tilfeldig hvilke farger man får på hver linje, liksom.

Styre med musa?:p

Veeel, for å vere meir seriøs. Når du er i oppover bakker er det farge klosser som gjer relativt lite poeng. Medan i nedover bakker er det omvendt.

Du får eit kart når sangen er ferdig lasta over korleis bana vil bli.

Lenke til kommentar
Bare meg som ikke helt SKJØNNER hvordan man skal .. styre? Det er jo helt tilfeldig hvilke farger man får på hver linje, liksom.

Nettopp! Bruk spekulatoren. Du må planlegge hvilke farger du vil plukke opp og hvilke du vil hoppe over.

Lenke til kommentar

den store audiosurf tråden

Nightwish - Elvenpath og Wanderlust er ganske heftig, i alle fall med tanke på antall blokker. Deep Purple - Burn og Metallica - Whiskey In The Jar er to andre som jeg kommer på i farta. Goldfrapp har også fungert bra, White Stipes har noen sanger som har gitt morsomme baner.

Syntes dette er ett god arkadespill, og helt klart verdt $9.95. Finnes også en demo hvor du får spillt 5 sanger. Kan være greit å teste den først før man kjøper spillet, men det er veldig billig så noe stort tap vil det ikke bli om man ikke skulle like det.

Lenke til kommentar
så dette på steam på top rated og top sellers for en tid tilbake, kjøpte spillet men ikke hatt tid til å prøve... men nå ser jeg at jeg kan glede meg =)

Får jeg kjørt denne med et integrert (Intel X3100) skjermkort? Virker ikke som det mest grafikk-krevende spillet i verden..

Lenke til kommentar
Får jeg kjørt denne med et integrert (Intel X3100) skjermkort? Virker ikke som det mest grafikk-krevende spillet i verden..

Det krever mye mer enn man skulle tro, men man kan skru ned grafikken. :)

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Bare jeg som føler meg litt... sliten i huet etter å spillt dette en stund... ?

Helt normalt. Prøvd StepMania? :p

Hvis du plutselig ser glimt av en rakett som plukker opp fargeblokker når du lukker øynene eller prøver å sove, så er det bra -- da jobber hjernen din med det. Da er du bedre når du våkner i morgen. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...