Joachim_F Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Musikkspillet Audiosurf har kommet fra ingensteds, og tatt verden med storm – og det med god grunn. Les mer Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 herlig spill, dette har vært noe å spillt på projektor ^^ Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Anbefaler dette spillet. 50kr for flere times underholdning Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 God anmeldelse! Ein flott karakter til eit herlig spel. Det er lett verdt 50kr og dersom du er glad i musikk kjem du til å ha mange gode timer med ditta spelet. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 jepp, kjempebra spill, men har også opplevd problemet med de topplistene, jeg spilte en sang på ca 3 min men havnet på samme liste som en sang på 6 min, så det var litt merkelig, dessuten er det f,eks flere varianter av thriller men med samme toppliste, og ellers litt kapasitetsproblemer pga mange spillere, men det blir vel utbedret etterhvert Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Syns topplistene burde vert inndelt etter modus (altså eige for mono/vanleg) ettersom det no er så godt som umogleg å toppe lister viss ein spelar mono. Men elles, kongespel som gjer det lettare å nyte musikk sidan ein må konsentrere seg om det ein høyrer på i staden for å la seg distrahere av alt anna. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Audiosurf er et helt fantastisk spill. Jeg gleder meg til å få steam på skolepc-en, da har jeg noe å bruke ettermiddagsøkter på EDIT: Ammagad, Christian, ammagad! Trykkleif Endret 4. mars 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 da vet jeg hav jeg skal prøve på når PC-en min er tilbake Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Blokkene du skal plukke opp har ikke noe med noter eller individuelle instrumenter å gjøre, men legges ut basert på høydepunkter i selve lydbildet. Noen ganger passer de svært godt med rytmen, andre ganger matcher de ikke like godt. Dette er et resultat av at banene genereres av spillet selv, og ikke lages for hånd Det var dette som ødela noe av morroa for meg. Den der tisch tisch-lyden som kommer hver gang du plukker opp en blokk høres mest ut som en mongloid med tamburin... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Genialt spill dette, har koset meg litt med det. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Du kan slå av lyden som kjem når du tar blokker. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Blokkene du skal plukke opp har ikke noe med noter eller individuelle instrumenter å gjøre, men legges ut basert på høydepunkter i selve lydbildet. Noen ganger passer de svært godt med rytmen, andre ganger matcher de ikke like godt. Dette er et resultat av at banene genereres av spillet selv, og ikke lages for hånd Det var dette som ødela noe av morroa for meg. Den der tisch tisch-lyden som kommer hver gang du plukker opp en blokk høres mest ut som en mongloid med tamburin... En ting jeg bruker å gjøre er å slå av spillets egne lydeffekter så slipper du å plages av det. Kan du bare sitte å nyte musikken mens du prøver å få mest mulig poeng. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har spillt audiosurf ekstremt mye og blitt veldig flink i mono modus Banene burde vært mer varierte og spillet burde vært mer av det samme Uansett en klar 9/10 fra meg Prøver og spille sanger med 300 - 400 conjuctions nå Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Spillet er nå kjøpt (ekstremt billig ) og skal testes i løpet av dagen. Blir spennende. Pleier å elske slike spill! Audiosurf er et helt fantastisk spill. Jeg gleder meg til å få stream på skolepc-en, da har jeg noe å bruke ettermiddagsøkter på STEAM, REBECCA! STEEAAM! Endret 4. mars 2008 av loathsome Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 STEAM, REBECCA! STEEAAM!AMMAGAD, CHRISTIAN, AMMAGAD!...trykkleif. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg synes du burde nevnt at spillet tar FLAC-filer. Jeg har en god del av musikksamlingen min i FLAC, og jeg lo godt og manisk (tenk Jan Erik Larssen i Porsche 911 eller noe slikt) når jeg oppdaget dette. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Bra spill, men levde ikke helt opp til forventningene. Ble egentlig litt skuffa, men mulig det vokser på meg etter hvert. Det var noe med "musikk-delen" som ikke klaffet helt for min del. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hm, virker som sida er nede. Jeg som hadde tenkt å laste ned Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Bra spill, men levde ikke helt opp til forventningene. Ble egentlig litt skuffa, men mulig det vokser på meg etter hvert. Det var noe med "musikk-delen" som ikke klaffet helt for min del. Da var Audiosurf testet, og jeg deler samme førsteinntrykk som deg. Ble ikke akkurat hekta med en gang, nei. Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 OBS OBS! Om du har xbox controller har du sannsynligvis installert XBCD drivere, husk aa avinstaller disse da de skaper en minnelekasje som gjor at det blir mye lagg etter bare noen minutter. 9/10 hos meg og, ingen som helst grunn aa ikke kjope med mindre du ikke liker fart, spenning og musikk kombinert. Har spilt veldig mye mono elite med ironmode paa, men starter aa gaa over til de andre karakterene no som eg er blitt bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg