MindTooth Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Trenger nok litt variasjon mtp. nye kart. Birger Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) 402 (en av utviklerne) sa nylig i bloggen sin at i tillegg til de tre annonserte kartene jobber de med ett til, i håp om at dette blir gjort tilgjengelig samtidig med de andre. Endret 5. mars 2008 av Xbox-PS2 Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Enda et kart til ja. Det høres spennende ut Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 håper vi får noe info om hvordan maps det kan være snakk om, gleder meg vertfall sykt til nye maps Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hadde vært skøy med et GIGANTISK et i hvert fall, så vi får litt real snipingz. F.eks en stor skog der ghillie suits virkelig hjelper deg. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hadde vært skøy med et GIGANTISK et i hvert fall, så vi får litt real snipingz. F.eks en stor skog der ghillie suits virkelig hjelper deg. I second that. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg og savner brett hvor sniper-riflene virkelig er nyttige. Det eneste kartet jeg bruker dem på (avhengig av gamemode) er skog-åker-kartet (har navnet på tunga...). Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Overgrown? Kjempebane, favoritten min av alle som er der. Alltid gøy å finne seg en god plass hvor man kan ligge i halvannen evighet før ett helikopter tar knekken på deg.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 har ikkje så mye og si egentli for meg om det komemr nye maps, får ikkje spilt -.- finenr jo aldri folk lengre, siden tullet i jul. faenskap. er kun 1 type eg kan spille, team deathmach, finner folk etter en god del venting viss eg er heldig. resten av typene er umulig. tragisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå