Gå til innhold

RYKTE: Nye COD4 maps avslørt?

Anbefalte innlegg

With Call of Duty 4 being the smash hit that it is, it's no surprise to hear that new multiplayer maps are in the works for PSU's 2007 Game of the Year.

The first rumored map, dubbed, Broadcast, takes place inside a television station and strives for more intense close-quarter action while the second rumoured map titled, Dusk, focuses on a more city-like approach.

From the looks of things, Dusk seems to be from a little earlier in the level before you enter the TV station and it looks like one of the current maps that are already available to gamers.

The third and last rumored map called, Hill, will remind you of the single player campaign as you play it both at night and then again in an attempt to make it down the hill to the helicopter landing zone.

Broadcast:

map11.jpg

Dusk:

map2.jpg

Hill:

map3.jpg

Kjelde: http://www.psu.com/New-Multiplayer-Maps-Fo...a0002950-p0.php

Kjelde: http://cod4boards.com/cod4-xbox-360/5972-new-maps.html

Kikka litt på siste lenkje, utan å finne nokon 100% bekreftelse. Difor rykte i trådnamn.

Sjølv så håpar eg dette stemmer. Elska Hill banen i singleplayer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja hill blir flott ;) Glad jeg har usa versjonen av spillet så kjøper jeg add-on pakken på us store. Blir sikkert 5 dollar (26-27-28kr) eller noe.
Synest 800 poeng for 3 banar er litt i meste laget. Men ein veit alder. Eg ser heller for meg noko i størrelses ordnen 400 poeng.

Greit at dollaren er lav, men at den blir ca dobbelt så billig på PS3 (US) synest er høyrest snodig ut.. Får du spelt med europearar med USA versjonen Urge?

Hurra, så gøy det blir med broadcast.
Jau, diggar banar med trange korridorar m.m -- utruleg morosamt å springe rundt med hagle då! :D
Lenke til kommentar

Tja vi får se hva pakken vil koste.. Men tipper mellom 5 og 10 dollar, altså ca 28 til 56 kr.

Ja, det går bare fint å spille mellom USA versjonen og Europa versjonen. Eneste problemet jeg har hatt var når den første patchen kom ut i usa for så å komme ut i europa 2-3 uker senere. Men utviklerene har sagt at dette ikke skal skje igjen.

Lenke til kommentar

Hvis det er bekrefta at det er usanne rykter er det berre til å stenge tråden.

Dog, når ein tenkjer over det, om det er sant -- hadde det vært snodig og betalt noko som helst, for banar ein allereie har betalt for. (Ein betalte jo for heile Cod4 når ein kjøpte det).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...