hauper Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei. Jeg har lett gjennom ulike tråder her uten å finne svar på mitt spørsmål, så jeg spør rett ut nå: Hvorfor går skjermen på min Creative Aen Vision:M i svart når jeg kobler den medfølgende audio-kabelen (rødt/hvitt) i stereoanlegget mitt? Når jeg kobler samme kabel i tv'en (rødt/hvitt/gult) kan jeg se poenget, for da dukker jo bildet opp på tv'en, men på min forsterker sliter jeg med å se artisten som spilles eller enda verre; bla meg frem til en annen. Har det noe med innstillingene på min forsterker å gjøre? Meldingen som dukker opp på skjermen kjapt før den går i svart er noe om "kobler til AV...."-ett-eller-annet. Håper noen kan hjelpe meg, for det hadde vært kult å kunne spille musikken i stuen uten å gjette seg frem til hva man skal lytte til. På forhånd tusen takk! -hauper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Audiokabelen stapper du vel i hodetelefonkontakta, mens tv kabelen går i den dockadapteren som følger med Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det du må gjøre er å slå av videoutgangen: System -> Foto-/videoinnstillinger -> Videoutgang. Når du bruker den mot TVen skal den stå på Auto(PAL), men ellers skal den stå på Av. Når du har gjort det vil ikke skjermen bli svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå