agail Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei. Jeg kan ikke se på abc tv med firefox. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 denne bruker vell enten windows mediaplayer, divxplayer eller quicktime. Da må du laste ned tileggene til firefox. Men etter det jeg vet har abc,cbs og fox kun lansert nett-tv for amerikanske ip adresser. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Regner med at det er ABC TV som er en del av ABC Startsiden det er snakk om, hvilken løsning de bruker vet jeg ikke da absolutt ingenting heller skjer i Opera. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Regner med at det er ABC TV som er en del av ABC Startsiden det er snakk om, hvilken løsning de bruker vet jeg ikke da absolutt ingenting heller skjer i Opera. aaah... trodde hant mente nettutgaven av abc i usa jeg Lenke til kommentar
agail Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Det funker ikke i Firefox, så jeg testet med explorer og da funket det. Lenke til kommentar
DrPhlux Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det funker ikke i Firefox, så jeg testet med explorer og da funket det. Helt greit det om de bare vil ignorere alle brukere som ikke en gang kan eller vil kjøre Windows på maskinen sin. Det er vel ett strategisk valg de har gjort da??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå