Gå til innhold

Spyware Doctor vs. SUPERAntispyware?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Spyware Doctor er ikke veldig veldig mye bedre. De to programmene er ganske så god, men jeg holder en knapp på SUPERAntiSpyware. SAS er også mye mindre ressurskrevende.

Lenke til kommentar

så spywaredoctor er bedre? Det at den er resurskrevende tror jeg ikke folk bryr seg så alt for mye om, da det ofte bruker det fordi du allerede har fått et spyware, og vil gjøre alt for å fjerne det.

Hva er det isåfall spywaredoctor er bedre på?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Spyware Doctor er ikke bedre på noen måte. Det at trådstarter har "hørt" at SD er bedre, er da ingen god grunn til at det er et fast bevis. SAS er noe av det beste du finner, og blir foretrekket hos de fleste som vil få bort spyware. Det er ikke uten grunn det er blitt så utrolig populært bare etter noen år.

Og tro meg, det er MANGE som bryr som om ressursbruk til sikkerhetsprogrammer. Det er mange som velger på bakgrunn av det. Så igjen, det du tror, er så absolutt feil.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

tror jeg feiltolket det første innlegget ditt; uberninja.

du skrev: Spyware Doctor er ikke veldig veldig mye bedre.

og det forsto jeg som at "det er ikke veldig mye bedre, men likavel litt bedre"...

men enig med deg: har prøvd begge deler, og SAS virker som at er bet beste...

Lenke til kommentar

men AVG Anti Spyware da? er det noe tess eller er det crap det og? Skal slette det som er unødvendig nå.... har og bruker SAS nå.... Er det noen som har hørt om spyshredder? Slettet det i dag... fant det ved en tilfeldighet og tror at det ver mer spyware enn antispyware...?

Men korriger meg hvis eg har feil...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

AVG AntiSpyware er et veldig godt program, ja. Men dessverre så vil AVG Technologies slutte å støtte AVG AntiSpyware til høsten, så det er ikke så mye å hente. De vil heller ikke komme med noen flere programoppdateringer, så programmet blir så og si utdatert nå. Veldig synd da det var et fantastisk program.

Nå vil du bare finne AVG AntiSpyware intregert med AVG Antivirus.

tror jeg feiltolket det første innlegget ditt; uberninja.

du skrev: Spyware Doctor er ikke veldig veldig mye bedre.

og det forsto jeg som at "det er ikke veldig mye bedre, men likavel litt bedre"...

men enig med deg: har prøvd begge deler, og SAS virker som at er bet beste...

Mente selvsagt at SAS var bedre. Er bare jeg som skrev litt fort fort, slik at setningen ble feil. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...