Amberlamps Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 ooh så herlig!! 1-2måneder til så er strengen nede også av! Fyttigrisen så deilig det er! Hadde dritten i 2 1/2 år! Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hmm, regner med at det er reggis du snakker om.. Grattis med det! Jeg fikk den på i går Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Hmm, regner med at det er reggis du snakker om.. Grattis med det! Jeg fikk den på i går Ja det er det! Vet ikke hvorfor vi kaller det streng her Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Gratulere Hadde streng sjølv i smertlig mange år. Alltid herlig å bli kvitt det! Lenke til kommentar
værdama Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 En vennine av mamma har også en slik streng. hatt den i snart 30 år Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Trodde du mente strengen på lillemann, når jeg leste overskriften... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Trodde du mente strengen på lillemann, når jeg leste overskriften... Streng på lillemann? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Dersom du er gutt, så vet du vel hva det er? Gå på dass og sjekk ut gearet Endret 5. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Lol... Strengen på lillemann har mye for seg å fjerne Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Lol... Strengen på lillemann har mye for seg å fjerne Kastrering, gjøres jo på husdyr hele tiden. Må innrømme at det var første jeg tenkte også Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Altså... Kastrering er vel å fjerne testiklene. Litt mer omfattende enn å ta bort en liten streng fra lillemann, som strengt tatt betyr penis. Kastrering har lite med inngrep på penis å gjøre... Så vet vi det Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Omskjæring, der hele lua og strengen går føyken... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Omskjæring, der hele lua og strengen går føyken... Ja.... like greit å ta alt på en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå