hakrist Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Min ideal-spiller/headunit: - USB (alt kortleser) inngang - Enkelt display (må kunne vise låtinformasjon), uten noe som helt "juggel" - Ingen CD-drev (CD/DVD er avlegs, spiller kun MP3 uansett) - Ingen innebyggd forsterker (hva skal jeg med det når jeg har ekstern uansett) - 4V utgang (helst 8V) - EQ, Filter etc behøves ikke Kort sagt: en headunit som spiller mp3. Hverken mer eller mindre. Finnes det noe slikt? Jeg har ikke sett noe slikt fra de store kjente produsentene i alle fall? Noen som har noen ideer om hvardan man kan få til et slikt system? Endret 4. mars 2008 av hakrist Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 alpine har noen spillere uten cd funksjon, men disse er primært ment for iPod brukere.. men HELT gull om du har tenkt til å bruke iPod Lenke til kommentar
Defus Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg har litt lyst til å fikse ipod på min gamle spiller, men fungerer nyere ipod bokser på gamle spillere ? Endret 4. mars 2008 av Defus Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) alpine har noen spillere uten cd funksjon, men disse er primært ment for iPod brukere.. men HELT gull om du har tenkt til å bruke iPod Er litt småirritert på at produsenterne "trur" den eneste spilleren som finnes er iPod, men det får være en diskusjon i seg selv. Jeg har i alle fall ingen ipod og har heller ingen planer om å skaffe meg en. USB-inngang hadde vært tingen. På den måten kan jeg ta med meg og jevnlig bytte ut musikken på en memory-stick. Det nest beste alternativet er en head-unit med harddisk, men da snakker vi vel fort om carputer-systemer og så langt har jeg ikke tenkt å gå (selv om jeg har lekt med tanken). Endret 4. mars 2008 av hakrist Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Det nest beste alternativet er en head-unit med harddisk, men da snakker vi vel fort om carputer-systemer og så langt har jeg ikke tenkt å gå (selv om jeg har lekt med tanken). Alpine har en (om ikke fler) slik spiller, uten drev og med harddisk. Mener å huske det var USB-inngang på den også. Er vel blant annet denne modellen: http://www.alpine-electronics.se/index.php?id=ida-x100 Endret 4. mars 2008 av >Jonas< Lenke til kommentar
powersound Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 om du har penger kjøp en NAKA... finnes ikke noen i norge som selger, men i sverige CD500! OLD SCHOOL! Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Alpine iDA-X001 Digital Mediaspiller er det du er ute etter.. Tilkobling for iPod 5G via USB Stilig spiller utseendemessig også.. Prisen er vel ca 2990,- Lenke til kommentar
Tomel Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Jeg selger "tilfeldigvis" IDA-X001 på finn.no og qxl. Er vanlig USB-port så den fungerer ypperlig til alle mp3-spillere, ikke bare iPod. Kan også skaffe de rimeligere utgavene IDA-X200 og IDA-X300 veldig billig (uten fargeskjerm bl.a). Lenke til kommentar
Tomel Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Pris ca. 2990? Er vel bare jeg som selger til den prisen, butikkpris er fra ca 4000-6000,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå