las^se Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Joda! Har en liten lovende på 3 mnd. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Joda! Har en liten lovende på 3 mnd. Aha. Gratulerer. Det er enda en liten stund til hodepinen setter inn for alvor, så du får kose deg så lenge det varer, hirr hirr hirr. Lenke til kommentar
las^se Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Har fortsatt ikke klart å bestemme meg. Fikk se noen bilder tatt med et Canon G9 idag, et kamera jeg hadde avskrevet etter å ha lest test av kameraet. Men fikk allikevel veldig godt inntrykk av kameraet etter å ha sett de bildene. Er vel mye fotografen det står på? Som en alternativ pakke.. Hvilken rimelig blitz vil passe dette kameraet som hånd i hanske? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har fortsatt ikke klart å bestemme meg. Fikk se noen bilder tatt med et Canon G9 idag, et kamera jeg hadde avskrevet etter å ha lest test av kameraet. Men fikk allikevel veldig godt inntrykk av kameraet etter å ha sett de bildene. Er vel mye fotografen det står på? Som en alternativ pakke.. Hvilken rimelig blitz vil passe dette kameraet som hånd i hanske? G9 tar veldig kompetente bilder... og film faktisk. Veldig mye står på fotografen, men har vel heller ikke sett mange testene som har sagt annet enn at dette kameraet er helt i toppen hva gjelder bildekvalitet. Lenke til kommentar
Ole_Kr Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei. Henger meg litt på tråden her, selv om spørsmålet mitt egentlig kanskje burde ha ligget under "kompaktkameraer" Har Canon's G9 noen egentlige jevnbyrdige konkurrenter blant kompaktkameraer i samme prisklasse? Jeg vurderer nemlig å anskaffe et mellomalternativ mellom det billige Nikon L4 som ligger i lommen bestandig, og Nikon D70S'en med tilhørende objetivpark som noen ganger kan bli litt for mye å drasse med seg. Har lest mye om G9, og har fått et veldig bra inntrykk av det. Lenke til kommentar
las^se Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Hei. Henger meg litt på tråden her, selv om spørsmålet mitt egentlig kanskje burde ha ligget under "kompaktkameraer" Har Canon's G9 noen egentlige jevnbyrdige konkurrenter blant kompaktkameraer i samme prisklasse? Jeg vurderer nemlig å anskaffe et mellomalternativ mellom det billige Nikon L4 som ligger i lommen bestandig, og Nikon D70S'en med tilhørende objetivpark som noen ganger kan bli litt for mye å drasse med seg. Har lest mye om G9, og har fått et veldig bra inntrykk av det. Trådtyv! Ville fortsatt tenkt meg et tips til hvilken ekstern blitz, i rimelig prisklasse, som ville passet bra til dette kompakte alternativet. Vet at et speilrefleks både kan skaffes billigere, og vil gjerne gi bedre bilde. Men det er vel størrelsen som tiltrekker, men vil ikke gjøre feil, så valget er veldig vanskelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå