Gå til innhold

Wii Lan adapter, kjøpe hvor?

Anbefalte innlegg

Har ikke trådløst nettverk hjemme(heldigvis) så skulle hatt meg en wii lan adapter. Men hvor får jeg tak i den? Ser ikke noe om det på elkjøp sin internettside.

Noen som vet om de har det likevel? Eller hvor jeg eventuelt kan få tak i det ellers?

Gjerne hvor mye en slik koster også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke trådløst nettverk hjemme(heldigvis) så skulle hatt meg en wii lan adapter. Men hvor får jeg tak i den? Ser ikke noe om det på elkjøp sin internettside.

Noen som vet om de har det likevel? Eller hvor jeg eventuelt kan få tak i det ellers?

Gjerne hvor mye en slik koster også.

kelkoo.no søk på f.eks "wii lan" så kommer det nok opp et par norske nettbutikker som selger det til rundt 300 spenn.

For min del kjøpte jeg min på Euronics. Fikk den på halv pris da butikken hadde hatt noen brannskader.

Endret av lyon
Lenke til kommentar
Ja selvfølgelig, det er den slitsomme måten. Skulle alt vært så enkelt kunne de lagt ned halvparten av Diskusjon.no :p

Sant :p men om du sier hvor du bor er det kanskje noen her som vet noe mer spesifikt.

Lenke til kommentar

Bor litt utenfor selveste Bergen,så om de selger den saken i butikker bør de ha den i nærheten her et sted. Lagunen, og de butikkene på Nordås er aktuelle kjøpesteder. Tar dog litt tid å kjøre ned dit, så gidder ikke med mindre jeg vet at de har det der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...