Fritz0r Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Brabus, en av verdens mest annerkjente Mercedes tunere, fresher opp litt med deres siste kreasjon. Bullit Black Arrow: V12 Biturbo med 720 hester og 811 lb-ft m. torque. 0 - 100 km/h på 3.9 sekunder 0 – 300 km/h på 24.5 sekunder Toppfarten er elektroniskt begrenset til 225 mph (360 km/h) Girkasse: 5 girs-Auto kasse, med Brabus limited slip diff, med 40% låsning. Bilen kommer i matt svart farge, med 19" felger, bremsene består av 12 stempler fremme og 6 bak, noe som bør holde for og temme dyret. De burde kanskje kalt bilen "Husk og kjøpe MYE dekk"... Kilde med flere bilder: http://www.egmcartech.com/2008/03/03/genev...alth-four-door/ Endret 4. mars 2008 av Fritz0r Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Veldig kjedelige seter til å være en så heftig bil? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Bøtteseter, i skinn.....ikke noe som er daglidags, sjekk sida der ved gire, tilogmed der er det puteaktig belegg, for og beskytte deg i svingene. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Bøtteseter, i skinn.....ikke noe som er daglidags, sjekk sida der ved gire, tilogmed der er det puteaktig belegg, for og beskytte deg i svingene. Synes nesten det ser ut som om setene ikke er bøtteseter jeg, de ser veldig flate ut. Nye RS4 har jo mye grommere seter? Lenke til kommentar
warpig Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Bøtteseter, i skinn.....ikke noe som er daglidags, sjekk sida der ved gire, tilogmed der er det puteaktig belegg, for og beskytte deg i svingene. Synes nesten det ser ut som om setene ikke er bøtteseter jeg, de ser veldig flate ut. Nye RS4 har jo mye grommere seter? Du kan jo se carbon-ryggplaten i hjørnet av skinntrekket, noe som tydper på at stolene er relativt lite polstret. Nå har jeg aldri etegnet seter som gromme, men jeg går ut i fra at disse kan betraktes som dette ut ifra dagens standarder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå