BjoroyIL Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hei. Jeg er ute etter en telefon som har bra kamera, men som ikke så vanlig som de som er mest snakk om i dag. Har K850i per dags dato, men den ser kjedelig ut og jeg synes det er mye programmvare feil på den. Tror det er et vanskelig ønske, men hvem vet. Håper på noen gode tips! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Tja... hvem telefon som har det beste kamera i dag er vansklig og si, leser litt forskjellig tester og noen telefoner kommer bra ut på noen tester, mens de kommer dårlig ut på andre. Se i Prisguiden på dagens telefoner med min 5 megapiksler. om det er en kamera telefon du er på jakt etter. Hva mer enn et godt kamera er det du er ute etter på telefonen? Endret 4. mars 2008 av jadz Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg solgte min K850 og idag skal jeg hente min nye N95-2. Gleder meg som en unge. Kan jo rapportere om hva jeg synes om den. Hva skal du bruke telefonen din til? Lenke til kommentar
BjoroyIL Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Tingen er at jeg jobber i tele butikk og burde ha større interesse enn det jeg har. Men i hovedsak er det kamera og ellers rent telefon bruk. Også ikke dumt å ha såpass stor skjerm så man har alternativet å spille av film på og. G800 og G600 er uaktuell. Har jo siklet litt på N95-8gb, men er stiv pris på da. Har nett trykket på Iphone, men er jo ingen garanti der, så er litt skremmende. KU990 er også interesant, men den er vell litt treg i bruk slik som jeg har forstått. Stemmer det? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja N95-8GB er en veldig fin & dyr telefon. KU990 er vel ikke noe tregere enn N95 vil jeg tro, uten at jeg har testet den noe spesielt selv. Begger gode telefoner, N95 har jo flere funksjoner enn KU990, men også gøy med touch (for noen værtfall).. G800 virker som en grei telefon, men litt klumpete kanskje, men har ikke falt helt for den jeg heller. G600 har 5 megapiksler og .. ikke så mye mer enn det .. heller ikke er telefon jeg hadde valgt. iphone er også stilig, men garantien mangler, og en del av funsjonene passer ikke helt mitt bruk, men det er jo meg. Bla annet godt kamera er ikke noe iphone har kostet på seg om du var ute etter det. Men surfe,musikk,video osv er den sikkert en av de beste til.. Ikke lett og velge mobil i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå