jellow Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 hei har en manual på 150 sider som er i et PDF dokumet som jeg skulle ha skrevet ut, men problemet er at bakrunnen på manualen er svart med hvit tekst.. for ikke å ta livet av skriveren skulle jeg redigert fargene i manualen før jeg skrev det ut... noen gode tips for å redigere et pdf dokumeter med passord? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har du mulighet til forhåndsvisning slik at du faktisk SER at utskriften får sort bakgrunn med hvit tekst? Lenke til kommentar
jellow Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Har du mulighet til forhåndsvisning slik at du faktisk SER at utskriften får sort bakgrunn med hvit tekst? ja, under forhåndsvisning for utskriften blir det sort bakrunn med hvit tekst... Lenke til kommentar
fa74b4a4-8b2c Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvis pdf dokumentet ikke blokkerer kopiering, kan du prøve å kopiere teksten over til feks word og skrive ut derfra. Lenke til kommentar
jellow Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Hvis pdf dokumentet ikke blokkerer kopiering, kan du prøve å kopiere teksten over til feks word og skrive ut derfra. er ikke mulig.. Lenke til kommentar
jellow Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 dette programmet fungerte utmerket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå