nosync Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har tenkt å kjøpe enda et til kort for å kjøre i SLI, men nå har de sluttet å selge det kortet jeg har. Så hvilken kort kan jeg da kjøre SLI med? Dette er kortet jeg har: http://komplet.no/k/ki.aspx?sku=336344 Takker for hjelp. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 du kan kjøre sli med et hvilket som helst 8800ultra kort. men er mulig det kortet du har fra før blir klokka ned til orginal hastighet siden du har et fabrikk overklokket kort. men 2 på orginal hastighet er jo mye bedre en 1 på klokka hastighet så Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 du kan kjøre sli med et hvilket som helst 8800ultra kort. men er mulig det kortet du har fra før blir klokka ned til orginal hastighet siden du har et fabrikk overklokket kort. men 2 på orginal hastighet er jo mye bedre en 1 på klokka hastighet så ja, men han kan clocke opp det andre.. nbitor, endre mhz verdier, flashe :-) 1-2-3 Lenke til kommentar
nosync Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Men må jeg kjøpe samme produsent eller? Har aldri hatt SLI før så... Om den går litt ned i hastighet gjør ikke noe. Bare så lenge det er nesten det samme. Endret 4. mars 2008 av nosync Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 nei du kan kjøpe fra hvilken som helst produsendt. så lenge det er et 8800ultra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå