Gå til innhold

Gullnummer Taksterings Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde ikke gitt en 50lapp for det engang.

Skulle jeg hatt noe som virkelig skilte seg ut så måtte det jo ha vært,

007

666

1337

Eller noe i den duren. 8 tall er for mye..

8 tall er for mye? alle telefonnumre har 8 tall da. har btw 9XY 07 007

eller min favoritt XY 00 1337

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar
Skal jeg først betale si feks 10.000 kroner for et nummer så skal det ikke ha 8 tall.

Alle andre kan jo få tak i 8 talls nummer. Må jo få noe mer lukseriøst.

får i det hele tatt privatpersoner kjøpt slike numre? jeg mener 1881 og slike numre tror jeg er bare for bedrifter

Lenke til kommentar
Kan godt stemme. Har ikke noe innsikt i regelverket for slikt.

Nå sier jeg bare hva jeg hadde forventa i et gullnummer.

Men skule jeg hatt et gullnummer med 8 tall så hadde

666 88 666 vært flott. Men det hadde vel kosta mangfoldige tusen

hadde det nok, problemet er vel at ingen mobiloperatører eier 66-serien enda i alle fall

Lenke til kommentar

Syntes det er moro å se på gullnummer som legges ut på finn.no med utrolige prisantydninger fra 100.000 og oppover. Ofte er det veldig ordinære nummer med en eier som har høye forventninger.

Hvor mye tror dere f.eks. 988X0000 er verdt? X'en er ikke 0, bare så det er sagt. :)

Lenke til kommentar
Syntes det er moro å se på gullnummer som legges ut på finn.no med utrolige prisantydninger fra 100.000 og oppover. Ofte er det veldig ordinære nummer med en eier som har høye forventninger.

Hvor mye tror dere f.eks. 988X0000 er verdt? X'en er ikke 0, bare så det er sagt. :)

ja det er helt sykt, så akkurat en som skulle ha 50 000 for et helt vanlig nummer, bare fordi 3 tall var like-

988X0000 hmmm, tja, viss det er 8 eller 9 så er det sikkert verdt en del, ville kanskje sagt max 9 000,- er det derimot et annet tall... da ville jeg sagt max 5 000,-

Endret av Go1den3ye
Lenke til kommentar
ja det er helt sykt, så akkurat en som skulle ha 50 000 for et helt vanlig nummer, bare fordi 3 tall var like-

988X0000 hmmm, tja, viss det er 8 eller 9 så er det sikkert verdt en del, ville kanskje sagt max 9 000,- er det derimot et annet tall... da ville jeg sagt max 5 000,-

De ligger mange gullkorn på finn.no og qxl.no. :)

Jeg ble tilbudt 12.000 kroner for 988X0000 av en bilselger da jeg var nylig jaktet etter ny bruktbil. Han ønsket et bra nummer på visittkortet sitt men ville ikke betale de prisene han fant på nettet på finn.no, qxl.no o.l.

Lenke til kommentar
cool, men det jeg har i skuffen er bedre :p XY 00 1337

Jeg spurte egentlig etter 40 20 1337, men det var ikke tilgjengelig hos Chess :(

er det mulig å gå inn å velge seg telefon nummer?

Ikke i teorien uten å betale, men det kan hende du er heldig. Jeg ringte Chess og hørte om nummeret mitt var ledig. Det jeg først spurte om ble eid av Netcom, så jeg fikk tilbudet om det jeg har nå. Så vidt jeg vet kostet det meg ingen ting.

Men hvis du ber om et gullnummer (et ekte ett, ikke slike Finn-nummer), må du nok betale.

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...