Gå til innhold

Ipod Touch Tråløs prob.

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke Ipoden til å funke mot det tråløse nettet jeg har hjemme! Nettet har sikkerhetspassord, og selv om jeg skriver inn passordet riktig og det står at jeg er tilkoblet så vil den ikke på nett. Har prøvd hjemme hos en venn som ikke har passord på nettverket, og der funket det.

Noen som har peiling på hva det kan være? Routern er av merket linksys ( om det har noe å si )

så lurte jeg på en siste ting: hvordan sletter man musikken fra Ipoden? Er ganske nybakt bruker av touchen min så finner ikke helt ut av hvordan jeg gjør det:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere MAC-filtrering på nettet hjemme?

Dette kan føre til at du ikke får koblet til nettverket ditt.

For å slette musikk fra iPoden sletter du det enten fra biblioteket, om du synkroniserer hele, eller fra spillelisten(e) du synkroniserer.

Lenke til kommentar

Hvis passordet ikke hadde vært skrevet riktig så hadde jeg ikke kommet inn på nettet. Har sett inne på instillingene til tråløsnettet på iPoden og der var alt av adresser og slikt som den skal ha for å komme seg på nett.

Når jeg åpner safari og har skrevet inn url for å dra inn på en side så står safari å "loader", så kommer det opp at: safari kan ikke åpne siden fordi safari finner ikke tjeneren.

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd det meste! Jeg har bytta navn på routern, fjerna passord, prøvd ut ulike passord på nettet. Ingenting funker... får samme feilmeldinga fra safari hver gang.

Jeg gir opp dette siden ingen tar seg tid til å hjelpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...