mcgroven Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Phil Harrison har allerede funnet seg en ny arbeidsgiver. Les mer Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Tør vi PS3-eiere håpe at Phil har med seg sony-kjærligheten videre og lager noen eksklusive spill? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg lurer på hvorfor han gikk fra et stort og sikkert selskap(Sony) til et konkursrammet selskap(Atari)? Jeg synes det var overraskende i hvert fall. Kanskje han bare er veldig glad i utfordringer eller så ligger det noe bak dette som ikke har kommet frem. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg lurer på hvorfor han gikk fra et stort og sikkert selskap(Sony) til et konkursrammet selskap(Atari)? Jeg synes det var overraskende i hvert fall. Kanskje han bare er veldig glad i utfordringer eller så ligger det noe bak dette som ikke har kommet frem. Ble vel skrevet noen steder at han fikk mer eller mindre fikk sparken Endret 4. mars 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg