Gå til innhold

DealExtreme - dingser!

Anbefalte innlegg

For de som ikke er innviet enda, vil jeg anbefale en av mine favorittbutikker på nett:

http://www.dealextreme.com/

De har alle slags dingser til et par usle dollar, og sender GRATIS til Norge. Aner ikke hvor mye ræl jeg har bestilt derfra.

Se f.eks. forskjellen i prisen på en liten adapter: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry10696522

moro!

Endret av bolt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker den butikken der.. Men har opplevd å vente opptil en måned på varer som står at er på lager. Dvs.. mulig de ikke var på lager, men det ble hvertfall ikke oppdatert på siden dems i løpet av den perioden.

Når varen først er sendt tar det ca en uke som regel. Synes det er helt villt at de kan ha slike priser og i tillegg ha gratis frakt. Butikk jeg har bestilt mye mer dritt fra enn jeg trenger.. "det er jo så billig" hihi..

Lenke til kommentar
Dette hørtes jo bra ut.

Men hvordan er det virkelig med denne butikken ?

Må jeg bare passe på at varen ikke overstiger 200 norske kroner så er alt ok ?

Jeg har alltid holdt meg under 200 NOK og heller bestilt i flere omganger, men alle pakkene jeg har fått fra dem er sendt som gave, så grensen er i teorien 1000.

Lenke til kommentar
Dette hørtes jo bra ut.

Men hvordan er det virkelig med denne butikken ?

Må jeg bare passe på at varen ikke overstiger 200 norske kroner så er alt ok ?

Jeg har alltid holdt meg under 200 NOK og heller bestilt i flere omganger, men alle pakkene jeg har fått fra dem er sendt som gave, så grensen er i teorien 1000.

I Norge fungerer vel bare "gave" opplegget om det er sendt mellom to privatpersoner. Altså vil du aldri få noen 1000kroners grense når du bestiller på nett selv om pakka er merka med gift.

Lenke til kommentar

Har selv handla mye fra DX, og er alltid fornøyd :)

Kjøpte f.eks en universal lader til bærbare PC-er.

Denne funker på 100-240V, og har i tillegg inngeng for 12V, så den kan brukes i bil og fly.

12-24V output og 8 plugger, + usbn utgang for å lade USB dingser.

Betalte 166 kr for den, og snakka med en jeg kjenner på elkjøp litt seinere.. og dem har noe av det samme, der koster den 1300.

Så her er det penger å spare :)

Lenke til kommentar
Har selv handla mye fra DX, og er alltid fornøyd :)

Kjøpte f.eks en universal lader til bærbare PC-er.

Denne funker på 100-240V, og har i tillegg inngeng for 12V, så den kan brukes i bil og fly.

12-24V output og 8 plugger, + usbn utgang for å lade USB dingser.

Betalte 166 kr for den, og snakka med en jeg kjenner på elkjøp litt seinere.. og dem har noe av det samme, der koster den 1300.

Så her er det penger å spare :)

Har handlet en del på DX, og må si at ikke alt holder like god kvalitet. Har bestilt noen USB-ladere til 60 spenn, men disse er på langt nær så gode i kvalitet som de som kjøpes i butikk her for 249 kr. Man kan også spørre seg selv om kvaliteten på strømmen som blir sendt ut. Uansett må dette sees opp i mot hva man sparer. Får man noe til 1/3-del av prisen så kan man sikkert leve med noe enklere kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...