Gå til innhold

Strømalternativer feil på laptop!

Anbefalte innlegg

Hei.

I Windows XP så har vi jo et program for å bestemme hva skal skje hvis jeg trykke på av knappen? Og slå av skjermen etter X antall minutter etc. Så har vi «Power schemes» som du lagrer innstillinger på en spesifikk en. Uansett, er det egentlig noen som helst forskjell på ytelse på disse, bruker noen mindre CPU el.? Eller de egentlig det sammen utenom innstillingene jeg kan gjøre?

Men til problemet! På den bærbare PC-en min HP Compaq 6715b så kan jeg ikke endre disse! Jeg kan fint endre dem nå, også lagre. Da er det riktig helt inntil jeg restarter den. Da er alt resettet! Dette er fryktelig irriterende. Jeg har googlet problemet og kom borte diverse løsninger med å fikle i registret, men det hjalp heller ikke. Jeg har prøvd å formatere 3-4 ganger til ingen nytte. Jeg sitter å lurer … fordi etter den var formatert så funka faktisk dette! Til jeg da installerte all programvaren jeg bruker. Uten det jeg bruker så var det riktig. Er det noe programmer som ødelegger da? Men slik er det ikke på min stasjonære. Kan det være noe HP programmer greier som driver å ødelegger?

Noen som har vært borti noe lignende og har noe tips/råd?

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...