Gå til innhold

Lyst å lage en enkel nettside, hvilket program?

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri før laget noen som helst form for nettside, men har nå lyst å få meg en side.

Blir hovedsakelig til bruk for venner og familie, skrive litt om hverdagen, samt legge ut fotoalbum underveis. Noen flere funksjoner trenger jeg i grunn ikke, så er ikke spesielt avansert bruk jeg er ute etter.

Er viktig at jeg kan oppdatere siden så enkelt som mulig, samme gjelder å legge til nye bilder. Sitter også pris på om muligheten for å se bildene er litt variert. At en får oversiktsbilde, kan kjøre slideshow osv.

Noen som har ett tips til meg her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

home.no

Home.no har ein ganske så enkel og grei heimesidegenerator.

Ikkje den mest avanserte, men vil tru den er ok nok til ditt bruk.

Heilt kva funksjonar den har og slikt, er eg usikker på då eg ikkje har brukt den på sikkert 8 år...

Skal ikkje vera den vanskeligaste å oppdatera heller trur eg. Berre å logga innpå accounten din på home.no og endra sida der i frå.

Fotoalbumfunksjonen til home.no trur eg ikkje er noko å skryta av. Trur faktisk ikkje dei har noko fotoalbumfunksjon ein gong.

Når eg laga meg heimeside i den for ein del år sidan, så fekk eg bror min til å laga eit eige fotoalbum til meg i php eller asp eller noko slikt trur eg.

Endret av avRack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...