Mikael89 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har astma og allergi, og sa fra om det på sesjon, men jeg sa at jeg ikke var særlig plaget av det (hadde lyst inn i forsvaret da) Men så ble jeg kalt inn i sjøforsvaret i juni og har funnet ut at det er andre ting jeg heller vil gjøre dette året. Er fortsatt mulig å slippe? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Du må nokk kanskje inn første dagen, så går du til legekontoret forklarer at du har astma og problemer med det så dimmer du sannsyneligvis neste dag Lenke til kommentar
iKent Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 hvis du har anstrengelses astma og får legen din til å bevise dette/ sette det på journalen din hadde du mest sansynlig ikke blitt kalt inn i det hele tatt. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg har atsma/allergi, tok med meg legeattest på det på sesjonen for 3 år siden og de brydde seg ikke stort om det. Var veldig plaget med dei barndommen og lå ofte på sykehuset på vinterstid pga astmaanfall og slike ting. Har ikke vært noe særlig plaget med det i det siste årene, men det kan jo blusse opp igjen. Blir veldig lett tungpustet hvis jeg presser meg for mye og anstrenger meg for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå