MyBigMouth Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 "Bestemor har bursdag til Lørdag", så da tar jeg turen østover med bilen. Er ikke helt oppe ved Oslo, men har muligheten til å ta turen opp. Burde jeg dette? Er det noe gøy som skjer der ift fotografering? Hvor finnes det noen gode steder å ta bilder? Er omtrent de samme butikkene der oppe som her, men f.eks hvis noen vet om et butikk som har god pris på Sb800 til Nikon der oppe, skrik ut. Lenke til kommentar
andreash Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 "Bestemor har bursdag til Lørdag", så da tar jeg turen østover med bilen. Er ikke helt oppe ved Oslo, men har muligheten til å ta turen opp. Burde jeg dette? Er det noe gøy som skjer der ift fotografering? Hvor finnes det noen gode steder å ta bilder? Er omtrent de samme butikkene der oppe som her, men f.eks hvis noen vet om et butikk som har god pris på Sb800 til Nikon der oppe, skrik ut. Når du først er i Oslo, så kan du jo sjekke prisen på Fotovideo, Fotohuset, Japanphoto. Ser av prisen på web at Japanphoto er den billigste med 3088.- Men ville tatt en telefon til fotohuset og spurt der også, de er ofte billigere enn de fleste. Andreas Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 søk på oslo på flickr, så ser du raskt om det er noe du kunne tenkt deg å ta bilder av. hva du syns er gode motiver er helt umulig for oss å vite, spesielt siden du kommer fra det eneste stedet i verden det ikke er mulig å ta gode bilder (ifølge deg selv) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 søk på oslo på flickr, så ser du raskt om det er noe du kunne tenkt deg å ta bilder av. hva du syns er gode motiver er helt umulig for oss å vite, spesielt siden du kommer fra det eneste stedet i verden det ikke er mulig å ta gode bilder (ifølge deg selv) Hehe, ja stemmer det. Men tenkte mer ift konserter, ikke nødvendigvis motiver. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 søk på oslo på flickr, så ser du raskt om det er noe du kunne tenkt deg å ta bilder av. hva du syns er gode motiver er helt umulig for oss å vite, spesielt siden du kommer fra det eneste stedet i verden det ikke er mulig å ta gode bilder (ifølge deg selv) Hehe, ja stemmer det. Men tenkte mer ift konserter, ikke nødvendigvis motiver. Sånn sett, ja. Er vel ikke det sted i Norge det skjer mer slike ting enn i Oslo. Garantert flere konserter, men spørs hva du er ute etter. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 http://oslopuls.no/hvaskjer/ Lenke til kommentar
iacob Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er jo holmenkollsøndag da. Men meldt tåke, som vanlig:) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 haha, jeg skal kansje opp til frognerparken med Icefox på lørdagen, blir litt tidlig thou. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Hvis du liker arkitektur, er den nye operaen verdt et besøk. Oppe ved regjeringskvartalet/Deichmanske bibliotek er det jo også en del spennende bygg. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er det lov for alle å gå oppå Operahuset? Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2008 Er det lov for alle å gå oppå Operahuset? Ja, kunne virke sånn. Var i Oslo idag, men pissregnet, så holdt meg i bilen. Prøvde å finne inngangen til parkeringssenteret til Tveita senteret men det var lettere sagt enn gjort. Endte opp med å kjøre gjennom et borettslag. Skulle bare ha ut penger uansett. Men, dropper Holmenkollen da været ser dårlig ut, men det skal være big jump contest i Drammen, så skal der. Send en pm hvis du også planlegger en tur dit Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 coward. kjøpte meg en paraply klokka 2. Så slutta det å regne 5 over ;_; Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 coward. kjøpte meg en paraply klokka 2. Så slutta det å regne 5 over ;_; Det heter ikke paraply. Det heter "rain prevention device". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå