Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Et meget merkelig virus!

Anbefalte innlegg

Ok, la meg starte med jeg har ingen ide hva jeg skal søke på google angående dette viruset. For mine Virus scanere plukker det ikke opp så jeg får ikke oppgitt noen navn. jeg har prøvd og lage forskjellege stikkord uten nytte.

ok her er problemet med viruset. Det er et inne i en folder. la oss kalle denne foldern Virus .1 denne folderen er det en del subfolders. Som jeg ikke kan gå inn på for at de har mye rare tegn som dette ▄nô├.≤. Jeg kan heller ikke slette folderen. Har prøvd og gå inn i sikkerhetsmodus for og se om det hjelper. Det gjorde det IKKE!Det rare med dette viruset er at det står at det veldig stor plass. Akkurat nå så står det at det tar 330GB på en ekstern harddisk på 750Gb denne harddisken viser jeg har over 100GB igjen. Men det er ikke inkludert viruset. Så virker som viruset sender ut feil melding til dataen om hvor mye plass den tar. En annen ting er at viruset har gått fra og være "150GB" stort i går til og bli "330GB" stort i dag. Mens jeg har en annen av den samme slaget i en annen mappe som ikke har blitt større.

En venn av meg fikk iden av at jeg kunne flytte alle tingen mine bortsett fra filene over til en annen disk\partisjon. Men det er dessverre ikke mulig. For jeg har ikke 650gb til overs noen sted.

Så jeg har fått et virus som det ikke virker har noen direkte påvirkning på min data, den går kanskje litt seinere, men ikke noe drastisk noe. Men jeg er redd for at viruset vill utvikle seg til og bli noe som vill ødelegge hele hardisken(ekstern Harddisk) plus jeg liker ikke og ha virus på min data.

Så viss noen har noen gode ider på hvordan jeg kan løse dette problemet plz hjelp meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette behøver ikke være virus. Det kan være en ødelagt filalokkeringstabell på harddisken din. En slik feil vil oppføre seg slik du beksriver (rare tegn + ikke mulig å slette) + mange ukjente mapper i flere lag nedover).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...