Gå til innhold

Den evindelige Hyundai Q17S..

lax

Anbefalte innlegg

Jeg skal i løpet av uken kjøpe meg en 17" LCD, og har vært rundt og sjekket litt.. Problemet er at jeg ikke har allverdens med penger, og heller ikke så mye peiling på LCD. Egentlig har jeg bestemt meg for Q17S pga prisen, men problemet er at jeg ikke finner tester av den noen steder..

Jeg har lest de andre postene her på forumet og fått litt info, men fortsatt har jeg et par spm:

Synsvinkel: +75/-75(Left/Right) , +55/-70(Up/Bottom) Er dette bra? Hvor stor vinkel er dette i grader?

Lysstyrke: 250 cd/m2 Kommentarer?

Kan den henges på vegg?

Takk og bukk,

En Underlig Lax

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv en Q17S, og er meget fornøyd med den. Skarp og fin, til denne prisen er den råbra synes jeg.

Den kan "trykkes sammen" slik at den blir ganske flat, men det er ikke noe direkte vegg-feste på sokkelen. Men med litt praktisk sans er det nok mulig å lage et veggfeste til den vil jeg tro. Mener å huske det stod noe i manualen om VESA-feste, men den har jeg selvfølgelig klart å rote bort... :roll: Det er tydeligvis en standard for oppheng, men ikke noe man får kjøpt på Komplett ihvertfall, du må nok lete litt........

Slik ser den ut sammenlagt:

q17-2.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...