Cappo Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Som topic sier så er jeg blitt plaget med random fps drops. Og med random, så mener jeg random. For den dropper så langt ned at de begynner å hakke. Det verste er at dette skjer til og med når jeg står stille og absolutt ingenting skjer på skjermen. Kan stå å se på en en vegg og så kan det plutselig begynne å hakke pga lav fps. Det hakker ikke så mye om gangen. Et sted mellom 1-2 sekunder, men det er selvsagt sykt irriterende. Jeg har prøvd diverse skjermkort drivere også. Har til og med teste Detenator 42.86. Men da bli det bare verre. Skjermkortet jeg bruker er Creative Geforce 3 Ti500, uklokka. Oppløsningen min er 1024x768 og jeg bruker OpenGL. Nåværende driver 29.42. Bruker denne fordi jeg trodde den ville bli bedre. Men hadde samme problemet med forrige driveren jeg brukte, 41.80. Har testet både Detenator og Creative sine egne drivere uten hell. Dette har ikke vært et problem før. Dukket opp her om dagen. Kan det være DX9 sin feil? Eller er det noe annet? Det er det eneste jeg har installert siden problemet begynte. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Det kan jo være dx9 sin feil, men har du prøvd å kjøre spillet i 800x600 ? Har du prøvd å gå tilbake til dx8.1 med hjelp av gjennopprettings funksjonen ? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 23. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2003 Det kan jo være dx9 sin feil, men har du prøvd å kjøre spillet i 800x600 ? Nei. Skal prøve det nå. Har du prøvd å gå tilbake til dx8.1 med hjelp av gjennopprettings funksjonen ? Har ikke mulighet til det desverre. Fordi jeg har slettet den pga plass mangel på c:. Lenke til kommentar
uGn Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Hmm.. Kjører du Windows 2k/xp ? Kan være no sånn autoupdate JALL som kjører i bakrund. Siden det kan skje når du står stile så kan det ikke være harvaren din Er softvare relatert. uGn Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Hmm.. Kjører du Windows 2k/xp ? Kan være no sånn autoupdate JALL som kjører i bakrund. Siden det kan skje når du står stile så kan det ikke være harvaren din Er softvare relatert. uGn Når du sier det så reinstallerte jeg Windows XP før problemene oppstod. Skal sjekke dette så fort maskina er oppe å går igjen. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 antivirusprogram? Nei. Ikke som starter av seg selv og kjører i bakgrunnen nei. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 hjalp det noe å sette oppløsningen til 800x600 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå