Jotun Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Når eg skal endre på tekst i word 2007 så henger den seg når den skal til å forhåndsvise endringen, f.eks størrelse eller skrifttype! Er det bare hos meg? Finnes det noen andre måter enn å fjerne forhåndsvisningen for å bli kvitt problemet? Prosessoren går opp i 50-60% på ene kjernen når den "tenker" Endret 4. mars 2008 av Jotun Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Du løser vel ikke problemet på denne måten, du bare fjerner symptomene... Du kan slå det av under Office-knappen -> Word Options -> Enable Live Preview (oversett til norsk versjon ved behov). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Takker kjeklulf! Eg fant til slutt ut at det var noe grafikk og litt som gjorde at previewen fikk en svare oppgave med å flytte rundt på diverse tekstbokser etc når eg skulle gjøre endringer! Så kan jo være greit å kunne slå av preview i slike tilfeller.... Funker bra på normale tekster.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå