Gå til innhold

Spiritisme guide, anyone?

PyrionZ

Anbefalte innlegg

Jeg og noen kamerater tenkte vi skulle prøve spiritisme i helga, og vi vet egentlig ikke åssen vi gjør det.. Så da trenger vi en guide. Kan noen poste linker til noen? Helst på Norsk, men funker på Engelsko og; )

Please ikke kødd i tråden her, veit mange ikke trur på det og slikt. Men ikke skriv om du ikke har noe fornuftig å komme med..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de mest vanlige metodene er vel ånden i glasset og ouija brett (som betyr ja/nei brett) det med alle bokstavene, tall fra 0 til 9 og ja nei på. og visst faen funker det, på hvilket plan det funker har jeg ingen peiling på. selv har jeg min egen teori om at det man kommer i "kontakt" med er sin egen underbevissthet når man driver med sånt og ikke en såkalt "ånd".

i min ungdom prøvde jeg selv ut myyyye og skreiv særoppgave om det. ånden i glasset merka vi fort at noen var mer mottagelig for signaler der enn andre, en venn av meg fikk pendelen til å svinge helt hysterisk :ph34r: mens andre måtte bruke lenger tid for å få den igang, og det ble mindre utslag.

den kvelden jeg ble overbevist om at det er noe som funker, var når vi tok 10 fyrstikkesker, blanda random antall fyrstikker oppi alle, mens han som satt med pendelen ikke så på. så skulle han finne ut hvor mange fyrstikker det var i alle fyrstikkeskene med antall sving på pendelen. stemte med alle 10 eskene. og ja. det ER ikke tilfeldigheter :D

however, vi fant aldri ut noe NYTTIG vi kunne bruke det til så vi ble leie etterhvert ;)

(vi prøvde å finne ut neste ukes lottotall, men det funka dårlig gitt haha)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...