Puke Nukem Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er dette noe vits i ? Hva er best, gamel analog eller ny digital overføring? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 men... er det noe poeng med det? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Bedre lyd? men du horer vel egentlig ikke forskjell. Men lale DVD-rommer bruker vel digital na til dags. Skjonte ike helt problemet. Endret 4. mars 2008 av Ståle Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 ehh... på noen pcer går det en kabel med fir ledniger fra DVD/CD-rom og til lydkort. Jeg har nå skaffet meg et lydkort med "DIGITAL IN" Tilsvarende kontakt er det på DVD-rommen. Hvilken funkjon har egentlig disse kablene? ikke det at jeg har hatt noen av dem på de to siste pcene mine, men jeg lurer på hvorfor de er der! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hmm.. jeg har ihvertfall digital overforing via IDE-kabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå