brolle Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Maskinen min starer ikke opp som normalt etter utlån. Den har XP Pro Sp2 og den starter opp,win xp kommer opp og "gjør seg ferdig" og deretter skjer det ingenting.Skjermen er mørk og ingenting skjer. Har prøvd de vanlige tricks som å boote fra cd og velge reparere. Har prøvd både fixdir og fixmbr og også chkdsk.Har også prøvd å starte i sikkermodus og i siste fungerende konfigurasjon men det samme skjer, altså ingenting. Har noen tips på hvordan jeg kan få start på xp igjen blir jeg glad Endret 3. mars 2008 av brolle Lenke til kommentar
insane1 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Maskinen min starer ikke opp som normalt etter utlån. Hei! Hvordan maskin er det? Stasjonær eller lappis? Slår skjermen seg av, mister du kontakt, eller blir den bare svart? /Insane1 Lenke til kommentar
brolle Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Maskinen er en Acer 2353LCi laptop (nr.2 maskin) Skjemen slår seg ikke av men står med litt "lys" bak det sorte hvis du skjønner. Ingen cursor blinker eller noe. Maskinen min starer ikke opp som normalt etter utlån. Hei! Hvordan maskin er det? Stasjonær eller lappis? Slår skjermen seg av, mister du kontakt, eller blir den bare svart? /Insane1 Lenke til kommentar
insane1 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei! Har du prøvd å koble på ekstern skjerm for å se om det er noe liv i det hele tatt? Hva skjer når du prøver sikkermodus? /Insane1 Lenke til kommentar
brolle Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har ikke prøvd å koble på ekstern skjerm men fikk vite av de som lånte maskinen at det var i forbindelse med at de prøvde å få skjermbilde på projektor at det ble trøbbel, så noen har gjort ting de ikke burde.... Hei! Har du prøvd å koble på ekstern skjerm for å se om det er noe liv i det hele tatt? Hva skjer når du prøver sikkermodus? /Insane1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå