Beej80 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Hei, jeg skulle ha hatt et program som logger og viser hva som skjer på nettverksadapteren min. Jeg har nemmelig et problem med at jeg blir koblet ned hvert 5. sekund, men ingen anelse hvorfor. Så vidt jeg kan se har jeg vært over alt som er 'vanlig' feilsøking, men siden symptomene i seg selv ikke gir løsningen/beskrivelse av problemet leter jeg altså etter et program som kan gi meg noe info om hva det er som skjer når jeg blir koblet ned. Håper noen kan hjelpe meg, se også https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=913197 Mvh, Beej80 Endret 3. mars 2008 av Beej80 Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Om du bruker alternativ programmvare for å administrere trådløse nett, så kan du kontrollere at tjenesten 'Wireless Zero Configuration' er stoppet. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Har fått løst problemet mitt nå. WZC var stoppet når jeg brukte annen programvar, og startet når jeg prøvde med windows. Fant ikke helt det programmet jeg trengte, men WirelessMon var uansett et fint program for signalstyrke osv. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå