Gå til innhold

med litt mye i bagasjen

Barry White

Anbefalte innlegg

Hei! skal reise ned til gardermoen for å reise til islas canarias i kveld. Jeg regner med bagasjen min vil være noe tyngre på hjemreisen. Jeg er 15 år og planlegger å kjøpe redbull og smirnof ice. Det jeg da lurer på er hvilken straff jeg får hvis jeg blir tatt i tollen. Har hørt at redbull bare blir tatt fra deg, men smirnof? Går ut i fra at jeg vil kjøpe +/- 10 flasker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEg labba rett gjennom tollen på gardermoen med tre helflasker vodka og endel ice i bagasjen.. Ble heldigvis ikke stoppa, men ble ganske nervøs da de stoppa fire stk som gikk før meg. Det må legges til at jeg bare er 17 år..

De spør vel om du har pakka bagasjen din selv ellerno. Prøv å si nei og når de finner icen din så sier du bare "hææ?"

Lenke til kommentar

Ganske liten sjanse for å bli stoppet da.jeg gikk gjennom tollen med ei hel flaske sambuca, endel rusbrus møkk og litt pils i bagasjen. ja, også en vinflaske og 3-4 kartonger røyk. røyken og vinflaska var i gjennomsiktige poser. Jeg ble ikke stoppet. Kompisen min som hadde med seg omtrent like mye, presterte å gå på rødt, men han gikk bare rett gjennom uten å bli stoppet. Så jeg vil nase muligheten for å bli stoppet som LAV!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ingenting er som ein skikkeleg smuglartur.

Smuglar Jonas, kva har du i ryggsekka?

hoheheheha.

Husker da jeg var 14-15 var i frankrike, hadde 2 kartonger med røyk, 3 L vodka og masse franske kinaputter(ser nesten ut som tegneserie dynamittkubber)

Da var jeg glad da jeg var igjenom tollen.

Ellers var jeg og noen venner og leide hus i Danmark, ble stoppa mellom Danmark og Sverige på vei hjem. traumatiske minner.

Slapp vel egentlig fra det med skrekken, hadde ikke smuglet noe, bare kvota + litt ubetydelig ekstra, men de dro oss inn på små rom der vi måtte strippe helt ned, og da han ba meg om å snu meg rundt i det han dro på seg en lang gummihanske var jeg forbanna redd!

Han skjente bare på sømmene på klærne mine og titta mellom tærne mine, men et øyeblikk der trodde jeg at jomfruen min i nr.2 skulle være historie. :cry:

Lenke til kommentar
Det er litt billigere på gran canaria da! Akkurat nå sitter jeg på nettcafe på gardermoen, klokka er 05.44 og jeg skal sette meg på flyet snart. Så d så! :D:D:D

Faen, fyren sitter på gardermoen og venter på et fly til syden, men greier fremdeles ikke å holde seg unna forumet her. Hører jeg ordet "avhengig" surre i bakhodet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...