Gå til innhold

Hva nå? Er det noe galt med HK?

Anbefalte innlegg

Jeg har sett noen har fått 4 røde LEDs på hovedkortet sitt(signal om skadet CPU). Jeg har hatt samme sympton. Trodde CPU var ødelagt, og sendte denne inn til PSData for å få igjen på garanti.

Men PSData fant ingen feil på CPU, og sendte den tilbake. Det var forresten MEGET hyggelig at de ikke tok betalt for arbeidet (BRA JOBBET PSDATA)!

Tilbake til mitt problem, jeg fikk den ikke til å virke. (fremdeles 4 røde LED).

Ønsker ikke bruke mer av tiden til PSData hvis ikke HK er ødelagt...

Tidligere i høst sendte jeg også HK inn da det var noe galt med RAMen, da fant de heller ikke noen feil, jeg fikk det igjen og det virket. Så etter to ganger har jeg jo ikke det beste ryktet på meg.. :sad:

Da jeg snakket meg PSData, spurte de om ikke jeg kunne teste det på en annen måte (bor i Bergen, så det er et stykke å sende frem og tilbake(OG DYRT)!)

Gikk derfor til FLexi- data, men de hadde ikke PC- verksted der.... SÅ jeg har ingen mulighet for å teste dette. De jeg kjenner med data, har enten annen type socket eller vil ikke demontere (skjønner dem egentlig)

Hva skal jeg gjøre nå? Sende HK inn?

Skal uannsett vente til i morgen og snakke med dem. Men er det noen som har noen forslag til hvordan jeg skal overbevise dem at HK er ødelag?!

Meget takknemlig for alle svar!!!! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...