Kenny000 Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg har sett noen har fått 4 røde LEDs på hovedkortet sitt(signal om skadet CPU). Jeg har hatt samme sympton. Trodde CPU var ødelagt, og sendte denne inn til PSData for å få igjen på garanti. Men PSData fant ingen feil på CPU, og sendte den tilbake. Det var forresten MEGET hyggelig at de ikke tok betalt for arbeidet (BRA JOBBET PSDATA)! Tilbake til mitt problem, jeg fikk den ikke til å virke. (fremdeles 4 røde LED). Ønsker ikke bruke mer av tiden til PSData hvis ikke HK er ødelagt... Tidligere i høst sendte jeg også HK inn da det var noe galt med RAMen, da fant de heller ikke noen feil, jeg fikk det igjen og det virket. Så etter to ganger har jeg jo ikke det beste ryktet på meg.. :sad: Da jeg snakket meg PSData, spurte de om ikke jeg kunne teste det på en annen måte (bor i Bergen, så det er et stykke å sende frem og tilbake(OG DYRT)!) Gikk derfor til FLexi- data, men de hadde ikke PC- verksted der.... SÅ jeg har ingen mulighet for å teste dette. De jeg kjenner med data, har enten annen type socket eller vil ikke demontere (skjønner dem egentlig) Hva skal jeg gjøre nå? Sende HK inn? Skal uannsett vente til i morgen og snakke med dem. Men er det noen som har noen forslag til hvordan jeg skal overbevise dem at HK er ødelag?! Meget takknemlig for alle svar!!!! :smile: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Er det ingen som kan svare meg....? Vær så snill!!!! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 *frustrajonen øker* INGEN SOM VIL HJELPE MEG?? :sad: Lenke til kommentar
mcper Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 kva slags hovedkort og cpu er det snakk om? per, bergen :smile: Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 ...hum. det kan jo virke som det er noe galt med HK... Prøv å oppdatere BIOSen... kanskje det hjelper! Lenke til kommentar
mcper Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 ahhahaahhhaa, det står jo i signaturen din! :smile: beklager, har ein socket-370 celeron på eit slot1-hovedkort, så kan nok ikkje hjelpe deg då :sad: per Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Quote: On 2002-01-09 20:07, eunaas skrev:...hum. det kan jo virke som det er noe galt med HK... Prøv å oppdatere BIOSen... kanskje det hjelper! Det er ikke lett å oppdatere BIOSEN nåe det ikke kommer frem noe skjermbilde engang!!! :sad: Lenke til kommentar
mcper Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 dobbelsjekk at cpu er skikkelig sett i. fjern alle kort utenom grafikk og ein ram-brikke. sjekk evt. med ein annen cpu viss du kan. per Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Har tatt av og på CPU en tre- fire ganger nå, til og med demontert alle deler i maskinen. Dobbetlsjekket alle koblinger.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå