kesse Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er det mulig?? Evt. hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 på Dashboard går du inn på "video", trykker X og velger computer Lenke til kommentar
tjomi Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er det mulig?? Evt. hvordan gjør man det? Gå inn her og les litt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=694372 Det finnes tredje parts program som kan gjøre det, tversity og lignende. men jeg må ærligtalt si at alle jeg har prøvd ikke har virka. men lykke til. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Gjør som kewell79 sier, det fungerer med nesten alle filformater. Du må sannsynligvis også ha en server programvare på din datamaskin. Selv bruker jeg mediaplayer 11, går til bibliotek og media deling, velger her å dele media med Xbox 360. Etter det går jeg til Xbox 360 og velger video, trykker x og velger datamaskinen som kilde for video og deretter velger filmen jeg vil se. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 funker greit, men buffinga tar jo år dag :S finne filmer, men får ikkje sett for dem må buffes i flere dager. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 funker greit, men buffinga tar jo år dag :Sfinne filmer, men får ikkje sett for dem må buffes i flere dager. fungerer helt fint her uten buffering, bruker trådløst Eneste som fungerer dårlig er 1080p WMV HD filmer, ikke så rart kanskje med trådløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå