bruno99 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hva med å lage en kjøp og salg forum? Der man bare kan skrive ut ting man vi selge så får heller brukerne ordne salg seg i mellom, mye mer lettvindt enn å legge ut på bruktmarked Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det hadde gjort det utrolig mye enklere å foreta kjøp og salg, og i tillegg ser man lettere hvem man kjøper fra. Bruktmarked.no har jeg blandede erfaringer. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Det hadde gjort det utrolig mye enklere å foreta kjøp og salg, og i tillegg ser man lettere hvem man kjøper fra. Bruktmarked.no har jeg blandede erfaringer. Ja, samt spørrsmål om gjenstander er lettere, samt auksjon også er det mye lettere generelt sett å legge ut ting, flere ting jeg kunne tenkt meg å selge hvor et forum hadde vært ideelt Endret 3. mars 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Dette har vorte diskutert tidlegare, og konklusjonen har vore at det ikkje vil skje. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg vil ha et godt argument Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg vil ha et godt argument For vi har bruktmarkedet, som forøvrig vi jobber med å få klar en ny (heftig oppdatert)versjon av. Det har liggi brokk et par mnd, men nå er vi i i gang igjen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg vil ha et godt argument For vi har bruktmarkedet, som forøvrig vi jobber med å få klar en ny (heftig oppdatert)versjon av. Det har liggi brokk et par mnd, men nå er vi i i gang igjen. Jeg har skjønte at dere har et bruktmarked, men tror mange fler ville benyttet seg av kjøp og salg hvis det var en del av formet, evt. legge det i forumet med enkelte foum funksjoner så spørsmål ble enkle, men samtidig ha det som et brukt marked bare det lå på forumet, min er erfaring er at jeg aldri klikker meg inn på det fordi jeg bare henger på forumet, ville det vært på forumet tror jeg det var der jeg ville "hengt" mest faktisk. Hva med å lage en poll om det her på forumet. "vill du bruktmarkedet oftere om det var endel av forumet?" Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Kan jeg få starte en underskriftskampanje for eget kjøp og salg forum på OT avdelingen? Er så få som henger her inne på tilbakemeldinger så da blir det ikke mange? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg vil ha et godt argument For vi har bruktmarkedet, som forøvrig vi jobber med å få klar en ny (heftig oppdatert)versjon av. Det har liggi brokk et par mnd, men nå er vi i i gang igjen. Finnes det en grov eta? Savner et skikkelig bruktmarked... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg