lawbringer Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hey Jeg hadde tenkt og gå tilbake til XP på bærbaren min. Så problemet var da jeg skulle boote fra cden. Pcen logget seg bare inn, jeg gjorde dette et par ganger men uten lykke. Da jeg til slutt ga dette opp prøvde jeg å boote cden fra min datamaskin kom inn på xp menyen men kunne ikke velge "innstaller xp" så jeg puttet cden inn i stasjonæren som allerede har xp innstallert, her hadde jeg muligheten til å velge innstaller. Hva kan probleme være ? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ta en titt i BIOS. Finn innstilling for oppstartsrekkefølge (Boot order) og sett CDrom som første alternativ der. Legg inn cd, Lagre og avslutt BIOS og vent. Lenke til kommentar
lawbringer Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 nope funket ikke den stod med cdrom på første så harddisk på 2 Lenke til kommentar
msr Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 - Det er helt sikkert boot sequencen eller en form for "Quick boot" som skjer. Det har jeg vært borti en gang, skru av "Quick Boot". - Vær sikker på at det er en bootbar disk. Du får ikke lov til å være inne i vista å installere XP. Microsoft er ikke for å legge inn gamlere ting enn det du har, beklager... Lenke til kommentar
lawbringer Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 hmm ok, men hvor finner jeg den såkalte "Quik boot" tingen ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Rot litt rundt i BIOS-en du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå