Xander^ Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Kan noen anbefale meg en simulator til en ok pris med ok grafikk? Har testet ut FMS men lurer på om det finnes noen med bedre grafikk og flere modeller? Gjerne en hyggelig pris Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Tar jeg ikke feil, er Flight Simulator X et godt spill. Det er nede i 69,- http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=39882 Nå kan det hende dette er gammelt, og at finnes andre spill som er bedre, men har hørt mye positivt om dette. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 8. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2008 Grunne til at jeg postet under "Hobbyer" var pga jeg var ute etter RC-simulator Har forresten funnet meg simulator Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det kunne jo minnet om Aeroflight deluxe. Kjøpte du det, eller fant du en alternativ måte? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Det kunne jo minnet om Aeroflight deluxe. Kjøpte du det, eller fant du en alternativ måte? Vet ikke hva det minner deg om, med dette er Realflight G3.5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå