Weir Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) tastatur svikter ved oppstart av xp home og driveren er installert. maskinen piper når tastaturet er plugget inn, men ikke når den ikke er plugget i (maskinen starter opp som normalt og resten funker fint) nå bruker eg skjermtastatur (å gud det er ikke enkelt) :tunge: noen som har ende om hva som er feil? EDIT: Problem løst. Endret 3. mars 2008 av morten8035 Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 USB tastatur? Ikke enablet støtte for det i BIOS? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det hadde vært fint hvis folk sier hvordan de løste problemet, slik at neste som får dette problemet, bare kan søke opp svaret. Offtopic, fant akkurat ut at det er lenge siden jeg har hørt den sangen som han over her har teksten til i signaturen sin.. må nok sette på den ja Lenke til kommentar
Weir Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Eg gjorde ingenting. Startet bare maskinen på nytt så funka det fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå