Gå til innhold

Hjelp. Trenger tips til stille 700Wer. MIST'en tok kvelden.

Anbefalte innlegg

Hei

Min MIST 500 tok kvelden (på morgenen faktisk).

Jeg trenger derfor hjelp til å velge en sny strømforsyning, jeg antar at jeg må han en vesentlig kraftigere strømforsyning. Pcen min er kanskje ikke den kraftigste, men jeg har litt stash...

jeg har sett på både MIST 600, MIST 1000, OCZ, Corsair, Coler Master og fler, men jeg klarer ikke å bestemme meg :(

Det viktigste med strømforsyningen er at den må være stille, jeg er usikker på hvor mye strøm jeg trenger, men siden MIST'en røk tror jeg det kan være lurt å kjøpe noe med mer enn 600W, helst 700W.

Jeg har ett 680i hk med Core2Duo 6400 cpu (skal nok oppgraderes til Core2Quad etterhvert).

4GB ram

1 stk 8800GTS (kommer gjerne til å bli oppgradert eller kjøpe ett til).

3 harddisker

2CD-drev

Vannkjøling

Ekstra lydkort

Hauppauge 500 kort (2 tunere).

Er det forresten noen som vet om de MIST-ene som ble solgt for 2-3år siden har 5års garanti slik som de nye har i dag?

Endret av Kong Basse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Min MIST 500 tok kvelden (på morgenen faktisk).

Jeg trenger derfor hjelp til å velge en sny strømforsyning, jeg antar at jeg må han en vesentlig kraftigere strømforsyning. Pcen min er kanskje ikke den kraftigste, men jeg har litt stash...

jeg har sett på både MIST 600, MIST 1000, OCZ, Corsair, Coler Master og fler, men jeg klarer ikke å bestemme meg :(

Det viktigste med strømforsyningen er at den må være stille, jeg er usikker på hvor mye strøm jeg trenger, men siden MIST'en røk tror jeg det kan være lurt å kjøpe noe med mer enn 600W, helst 700W.

Jeg har ett 680i hk med Core2Duo 6400 cpu (skal nok oppgraderes til Core2Quad etterhvert).

4GB ram

1 stk 8800GTS (kommer gjerne til å bli oppgradert eller kjøpe ett til).

3 harddisker

2CD-drev

Vannkjøling

Ekstra lydkort

Hauppauge 500 kort (2 tunere).

Er det forresten noen som vet om de MIST-ene som ble solgt for 2-3år siden har 5års garanti slik som de nye har i dag?

Anbefaler definitivt Corsair. har bygget to maskiner med 620 wattern og to med 550 wattern og de er alle støysvake, stabile og ganske godt priset. Hadde jeg vært deg hadde jeg tittet på deres modell med 750 watt.

Når det er sagt mener jeg bestemt at 700w til det oppsettet der er overkill.

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...