Alexander Schindler Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Gode, gamle Indy er endelig tilbake. Se videoen Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Gleder meg til denne her, likte de gamle filmene godt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Blir spennende å se om filmen har den gode, gamle magien og stemningen fra de gamle filmene inntakt. Ser ut som vi får en markert nazihooker-villain og litt effekthysteri à la Peter Jacksons King Kong (biljakten ved siden av stupet) + litt eldgamle gravkamre med fæle feller og en illsint urbefolkning. Elementene virker som de er på plass, bortsett fra at vi ikke vil få et gjensyn med Denholm Elliott ettersom han gikk bort i 1992 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Elementene virker som de er på plass, bortsett fra at vi ikke vil få et gjensyn med Denholm Elliott ettersom han gikk bort i 1992 Med Denholm Elliott tror jeg filmen automatisk ville hevet seg flere hakk, men jeg har troen på Ford. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Å fytti jeg gleder meg! Men dere snakker om Denholm Elliott, var det han som spilte Brody i de gamle filmene? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Å fytti jeg gleder meg! Men dere snakker om Denholm Elliott, var det han som spilte Brody i de gamle filmene? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg