Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forsidepike- eller kjedelig orginal?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Når jeg går i butikker og ser blader med glamourmodeller/babes på frontsidene så ser man jo at de er resitusjert ganske mye. Men det jeg lurer på er hva gutter tenker om dette? Er det litt turn off å synes en jente ser perfekt ut, når dere vet at hun bare er fikset på i photoshop og i virkeligheten ikke har så silkemyk hud, glinser så mye, og ville sett helt annerledes ut i virkeligheten? Eller synes dere det er turn on å se på en slik jente, fordi dere da kan drømme dere bort i hvor deilig det hadde vært med en sånn perfekt dame som hadde så silkemyk hud?

Har dere noen gang sett en dame i reality som ser ut slik som glamourdamene på For him magasin, vi menn, ect?

Nå sier dere hva dere tenker, ikke hva som er politisk korrekt å si, takk;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg går i butikker og ser blader med glamourmodeller/babes på frontsidene så ser man jo at de er resitusjert ganske mye. Men det jeg lurer på er hva gutter tenker om dette? Er det litt turn off å synes en jente ser perfekt ut, når dere vet at hun bare er fikset på i photoshop og i virkeligheten ikke har så silkemyk hud, glinser så mye, og ville sett helt annerledes ut i virkeligheten? Eller synes dere det er turn on å se på en slik jente, fordi dere da kan drømme dere bort i hvor deilig det hadde vært med en sånn perfekt dame som hadde så silkemyk hud?

Har dere noen gang sett en dame i reality som ser ut slik som glamourdamene på For him magasin, vi menn, ect?

Jeg har en frisør som sminket noen glamorjenter til en video. Det var et problem å få dekket arrene under puppene godt nok.

De aller, aller flotteste jentene har en skjevhet, en "skjønnhetsfeil", noe som gjør at de skiller seg ut. Pen-pen-pene er kjedelige. Dessuten er de kanskje for vant med oppmerksomhet - de stråler sjeldnere.

Jentenes egne jenteidealer er også ille. I motebladene ser de som oftest utsultet og dopa ut.

A.

Lenke til kommentar

Ja, har sett flere jenter i virkeligheten som ser ut som disse "forsidepikene" du snakker om.

Det at de er så sinnsykt retusjert og fikset på, er vel mer en unskyldning feite og stygge jenter bruker for å føle seg bedre - omtrent som de bildene man finner av kjendiser uten sminke i Se&Rør. Klart, de er nok retusjert noe, men de er pene i virkeligheten òg - det er ikke middelmådige småfeite jenter som har blitt hardcore redigert i Photoshop.

Lenke til kommentar

Jeg synes det blir latterlig når de retusjerer for mye. Vet Gatebil er ekstreme til å gjøre det og jeg smiler for meg selv når jeg ser forsiden på bladene dems.

Det er svært få, eller ingen jenter som har så perfekt hud som på de bildene.

Lenke til kommentar

Det er vel ingen som tror at jentene faktisk ser ut som de gjør i slike blader. Alle vet jo at de er max sminket og i tillegg blir retusjert.

Jeg synes det er greit å fjerne småfeil, men å retusjere så mye at dama ser ut som hun er tegnet i en asiatisk anime film blir mer festlig enn noe annet.

Men, jeg tenker ikke "oi, hu var ikke fin fordi hu er retusjert", jeg tenker jo at dama ser bra ut uansett. Det er jo "ingen" av oss som møter disse damene i virkligheten så det blir jo en "fantasi" uansett om hun er retusjert eller ikke. Så jeg ser ikke på retusjering som en turnoff, selvom de mest ekstreme får frem et smil og latter hos meg.

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar
Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...