Gå til innhold

Problemer med Microsoft HABU

Anbefalte innlegg

Hei,

Har hatt store problemer med min Microsoft Habu mus i lang tid nå. Jeg har oppdatert nyeste software og firmware - uten hell. Jeg har skiftet musmatter (icemat, 5l og nå sist qpad) uten hell.

problemet mitt er at musen slutter å fungere i noen sekunder, noen ganger lengre tid, før den kommer tilbake.

Jeg får melding fra windows om at det er problemer med en usb kontakt av og til, og jeg ser at "razr" programmet til leverandøren skrur seg av og på.

Noen som har lignende problemer? denne musen er ikke brukendes for meg slik den er nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

syns habu rett å slett var helt jævlig...musa var alt for stor. vet ikke helt hvordan folka der har tenkt jeg skal holde musa.. jeg får i allefall vondt av å holde i den i mine 20-timers maraton-økter foran pcen. laseren var alt for unøyaktig. hvis jeg drar musa veldig sakte til siden, så går musepekeren motsatt vei. Logitech G15 har jeg testa, og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte den istedet

Lenke til kommentar
Sjekk ut min tråd! Nøyaktig samme problem ;)

Ok. Samme problem som meg eller posten over?

Akkurat ergonomiske ting kan vi også diskutere, men dette er jo faktisk et mye verre problem. Kunne holdt i en melkekartong hele dagen jeg, om den bare hadde fungert!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...