vrg89 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Skal bestille dette kjermkortet http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=345872 men lurer på om jeg kan koble inn en vga kabel til, fra prosjektor? Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 1 x DVI-I - 29-pin kombinert DVI 1 x HDMI - 19-pin HDMI Type A 1 x HDTV-utgang Det har ikke VGA utgang, men jeg regner med at du kan benytte en overgang, som enten følger med eller fås kjøpt i en eller annen butikk i nabolaget. Så skal ikke bry på all verdens problemer. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Gainward legger som regel med en DVI-VGA overgang på dual-DVI kortene sine, sp jeg regner med at det er med til det kortet også. Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 En DVI til VGA adapter vil nok virke greit ja. DVI-VGA adapter Dette følger ofte med som Headbullen også sier. Jeg har ihvertfall fått med det i esken til de skjermkortene jeg har kjøpt siste årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå