Digidice Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) I dag klarte det firbente dyret mitt av en katt (nei er glad i deg pus) og rive den eksterne hardisken min i gulvet så den gikk i stykker Der lå Bla Age Of Conan Betaen min, så nå tar det år og dag og laste det ned igjen og patche det opp. Sammen med spillet røk 300GB med diverse andre ting. *Stikker ut og firer flagget i hagen ned på halv stang* Ja ser uskyldig ut der hun ligger og hviler middag Endret 3. mars 2008 av Digidice Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 I dag klarte det firbente dyret mitt av en katt (nei er glad i deg pus) og rive den eksterne hardisken min i gulvet så den gikk i stykker Der lå Bla Age Of Conan Betaen min, så nå tar det år og dag og laste det ned igjen og patche det opp. Sammen med spillet røk 300GB med diverse andre ting. *Stikker ut og firer flagget i hagen ned på halv stang* Kondolerer Men den kunne ikke være så veldig solid da? Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Hehe, jeg hadde den litt for høyt. Sto sikkert 1.5m oppi hylla og deisa rett i et hardt parkettgulv så det sang og deksele sprakk. uffff all dataen min..... Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det er sånt som dette eg alltid er redd for Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Det er sånt som dette eg alltid er redd for Ja nå har jeg lært at jeg ikke skal sette min neste eksterne disk høyt ivertfal.. Sprang rett in i ledningen og røska den i gulvet, muligt den hadde overlevd om det ikek sveiv da jeg tror di parkere seg. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det er sånt som dette eg alltid er redd for Ja nå har jeg lært at jeg ikke skal sette min neste eksterne disk høyt ivertfal.. Sprang rett in i ledningen og røska den i gulvet, muligt den hadde overlevd om det ikek sveiv da jeg tror di parkere seg. Opplevd det samme med en lacie-disk og en veldig glad bikkje, kjedelige greier... Nå har jeg backup på alt jeg ville savnet og sover til gjengjeld godt om natten Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Opplevd det samme med en lacie-disk og en veldig glad bikkje, kjedelige greier... Nå har jeg backup på alt jeg ville savnet og sover til gjengjeld godt om natten Ja fra nå av så blir det backup på dvd, koster jo ikke rare greiene uansett for en spindel med plater og brenne over. Men men, må den harde måten til for og lære på meg ser det ut til hehe Endret 3. mars 2008 av Digidice Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Er hardisken i stykker den og? Prøv og sett den inn i stasjonæren din... Lenke til kommentar
jogil Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er sånt som dette eg alltid er redd for Ja nå har jeg lært at jeg ikke skal sette min neste eksterne disk høyt ivertfal.. Sprang rett in i ledningen og røska den i gulvet, muligt den hadde overlevd om det ikek sveiv da jeg tror di parkere seg. Hehe, sett den ned ved gulvet, og du får vannlekasje. Hva med å heise den opp med flagget med en pose over? Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kondolerer, når står begravelsen og hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå