Gå til innhold

Hvordan fjerne operatørlås?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har kjøpt en LG KU990 og har fått operatørlåskoden av telenor, men skjønner ikke hvor jeg skal trykke inn denne koden. I bruksanvisningen står det at jeg skal trykke "høyre funksjonstast" etter jeg har tastet inn PIN med et SIM kort fra en annen operatør, men jeg har prøvd å trykke på alt mulig, men ingen reaksjon på tlf i det hele tatt.

Noen som vet hvordan man gjør dette?

Mvh Oluf :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Start telefonen med et godtatt sim-kort og få frem telefonen. Trykk så 2945#*990# for å komme til sim-lås menyen.

Tusen takk :D Har snakket med telenor, lg-support og el price hvor jeg kjøpte den, men ingen klarte å gi meg et svar. Så tusen takk :)

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har kjøpt en LG KU990 og har fått operatørlåskoden av telenor, men skjønner ikke hvor jeg skal trykke inn denne koden. I bruksanvisningen står det at jeg skal trykke "høyre funksjonstast" etter jeg har tastet inn PIN med et SIM kort fra en annen operatør, men jeg har prøvd å trykke på alt mulig, men ingen reaksjon på tlf i det hele tatt.

Noen som vet hvordan man gjør dette?

Mvh Oluf :)

Prøv å slå inn koden uten sim.

Ta kontakt med butikken der den er kjøpt, er den bestilt på nett må du ta det over tlf.

Clint

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...