Snublefot Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ikke alle jenter har et g-punkt, men de aller fleste har det. Men plasseringen kan være forskjellig fra jente til jente. Vanligvis ligger det ca 5 cm inne i skjeden. Men noen har det plassert litt lengre ut, andre litt lengre inne. Så om du gjør eksakt det samme med to damer, og bare den ene kommer, betyr det ikke at den andre ikke har ett g- punkt. Lenke til kommentar
Gjest alcoholic gest Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 rimelig sikker på at jeg fant gpunktet men den kliten er atså ikke eksisterende men hun sier det er godt når jeg maserer der. ligger den under leppene ? Takker for alle svar, vært ganske vitalt for å ikke drite meg helt ut Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) vist du legger til msn adressen min, kan jeg sende deg et bilde, siden jeg neppe tror at moderatorene ville tillate det bildet ^^ så får du sett hvor klitten er på et skikkelig bilde ^^ Endret 4. desember 2008 av SøtaBror Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg