Rudde Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hey, Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt WarRock Retails til rundt 100 kr?? Jeg driter i hvem våpen som følger med men helst m60 eller FAMAS. Vis internett: Skal være Norsk side ikke no ebay shit... Vis butikk jeg bor i Vestby og strekker meg ikke lengre enn til Moss eller Ski.. Jeg vet Moss hadde det før men de har ikke no mer... Takk for svar x] Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 WarRock retail? er det ikke bare å laste ned gratis fra nettet? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 War Rock er gratis, men du kan betale for ekstra ting og tang Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 En WarRock Retail gir deg: Ett standard våpen på en av folka dine.. Eks m60 får du på Assult i slot 8 og og du får Medic Kit 2 på medic og Smoke nade på resten (Disse våpnene får du for alltid) Du får også 2 mnd Gold Premium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå