Gå til innhold

P.O.D. med nytt album: When Angels and Serpents Dance

Anbefalte innlegg

P.O.D. har kommet med nytt album 8. april. Albumet heter When Angels and Serpents Dance.

Podwaasdcdcover.jpg

De har prøvd en litt ny stil,men en noen av sangene er ganske like fra tidligere album.

Spilleliste:

1. "Addicted" - 3:32
  2. "Shine With Me" 3:33
  3. "Condescending" 4:03
  4. "It Can't Rain Every Day" 4:43
  5. "Kaliforn-Eye-A" 4:31(feat. Mike Muir of Suicidal Tendencies)
  6. "I'll Be Ready" 4:43 (feat. The Marley Sisters)
  7. "
    " 4:34
  8. "This Ain't No Ordinary Love Song" 3:43
  9. "God Forbid" (feat. Page Hamilton of Helmet)
  10. "Roman Empire"
  11. "When Angels and Serpents Dance" - 3:22
  12. "
    " 3:19
  13. "Rise Against" 4:52
  14. "Don't Fake It" 3:17 (I-Tunes bonus)

Addicted har de valgt til å være albumets frontsingel.

1. og 16. juni i fjor fremførte de spor 1 og 3 i Nashville. 4 august spilte de I'll be ready også.

Fra den 25. januar kunne man laste ned When Angels and Serpents Dance fra hjemmeisden dems

Platekompaniet er det eneste stedet som selger CD-en hittil. LINK

P.O.D. hjemmeside

Endret av Gorilla-Gutten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker det jeg hører selv om det er en ny vri. Liker egentlig nesten all musikken P.O.D. har lagd, hvis du ikke teller med Snuff the Punk og Brown. Også er det noen sanger på Payable on Death som er litt kjedligere, eller så liker jeg alt.

Håper det kommer noen sanger som er litt likt Eyes of a Stranger og Strength of My Life. Likte den Reagge Rocken.

Hører på Satellite nå :p

Lenke til kommentar

Eg falt desidert mest for Satellite. Eg liker korleis dei har klart å presse både punk/rock og reggae rock inn i ei plate. Satellite byrjar liksom roleg, og aukar "rockfaktoren" utover i spora. Eg håpar dei har fått til noko liknande med WA & SD. For å vere ærleg har eg ikkje høyrt så mykje anna enn akkurat Satellite, ikkje spør meg kvifor =/ Men det skal ordnes på!

Lenke til kommentar

Snuff the Punk og Brown er ikke noe særlig. Det var før de ble berømte. men du brude skaffe the Fundamental Elements of Southtown, Payable on Death, Testify, The Warriors Ep vol 2 og The Atlantic Years Greatest Hits. Der er det mange bra sanger. Også er det flere sanger som ikke er på noe album også. F.eks School of Hard Knocks, Not Your Kind, Generation, the payback og mange fler. Har bare hørt noen av de på youtube da :thumbup:

Lenke til kommentar
Kjøpte Satelite for mange år siden. Den har støvet ned, og fra det jeg hører her, så tror jeg nok ikke at jeg vil investere mine sårt sparte kronasjer på dette..

Samme med meg. Trur faktisk Satellite var den første plata eg kjøpte, men som sagt, det blei med den. I motsetning til deg elska eg plata då :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Da var albumet i allefall lkekket. Får høre gjennom det en liten gang da.

Har hele albumet lekket ut? Vet det e 30 sek samples men.

Hvis det har lukket ut så har det fårr samme skjebne som Linkin Park's Minutes to Midnight. Er vel nesten umulig at det ikke lekker nå til dags

EDIT: Har hørt igjenom hele albumet nå. Liker det selv om det er ganske så annerledes fra tidligere album. Noen sanger elsk mens andre er sånn passe. Bra album for det

Endret av Gorilla-Gutten
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...