Dexzy_0 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hei Jeg har en Compaq Presario SR5220SC og jeg lurer på hva slags formfaktor den har. Jeg har lyst på nytt kabinett og jeg finner ikke ut hva slags formfaktor compaq har, jeg har hørt at de ikke bruker standar. Håper på svar Mvh. Andreas Hansen Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det er helt riktig. Compaq, sammen med Dell, HP, Acer og alle andre ferdiglagde PCer har en egen formfaktor som ikke ligner ATX, aka, du vil få problemer med å sette inn compaq hovedkort i et ATX kabinett. Har selv prøvd dette med en Dell pc, noe som ikke fungerte så greit. Anbefaler at du bygger PC selv neste gang, kan vel strengt tatt si at det lønner seg, og er ganske mye mer fleksibelt. Lenke til kommentar
modecore Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 er litt usikker på hvilket hk du har, men mellom de to øverste pci-e slottene står navnet på den. hvis du har a8m2n-la, så er det av typen micro-atx. jeg har aldri hatt problemer med disse. formfaktoren er ikke så værst, siden compaq bruker asus hk. men hvis du finner navnet på hk'et ditt så vil mest sannsynlig et google søk gi deg svar:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå