Christian86 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Sitter med et fag på høgskolen hvor de gjør noen merkelige endringer til tider. I utgangspunktet fikk vi en timeplan på starten av året hvor de stod hvilke timer som var obligatoriske, og hvilke som ikke var det. Den siste tiden har foreleseren endret og lagt til dager, og gjort dem obligatorisk selv om det ikke var oppført på timeplanen. Et eksempel: En time som ikke var obligatorisk ble plutselig obligatorisk, og en fikk obligatorisk oppgave, selv om dette ikke var der i utgangspunktet. En time ble flyttet 2 ganger på to uker, først fra 10. mars til 12. mars, og så til 10. mars. Vi ble forespurt om å delta i en videokonferanse. Den ble først satt opp den 12. april, og kalt obligatorisk, den stod i utgangspunktet ikke på timeplanen, og så ble det flyttet til 10. april. Og en hadde plutselig lagt til obligatorisk oppgave på den. Og slik fortsetter det. Normalt hadde jeg ikke brydd meg, men jeg har fått fastjobb som skal fortsette etter studiene, og dette med hele tiden vekslende timeplan som avhenger av hva læreren føler for blir litt slitsomt. Dette er egentlig et fag som er obligatorisk for de med reise og serviceledelse, men vi på økad kan ta det som valgfag. Det betyr da at de hele tiden tilpasser det ene studiet, hvilket kanskje kan forklare hvorfor timeplanen endrer seg hele tiden, men hva kan vi som har det som valgfag gjøre? Lenke til kommentar
Webgurum Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 hva sier di andre på forelesningen da? har du spurt foreleseren hvorfor han endrer i hytt å pine? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) hva sier di andre på forelesningen da?har du spurt foreleseren hvorfor han endrer i hytt å pine? Vi er tre som har det som valgfag, hun ene som er med meg har bare gitt opp å ha peiling på hva som skjer. Hva angår læreren så sendte jeg en oppgitt epost nå, jeg kan godt ta det som er aller mest nødvendig, men det blir vanskelig å forholde seg til en timeplan som forandrer seg oftere enn jeg har fingre for å si det sånn Jeg tror rett og slett at jeg følger timeplanen. Hun har nå lagt til to nye forelesninger som ikke er med i word dokumentet. Vi har normalt timer på mandager, og i utgangspunktet har jeg hittil vært på alle obligatoriske. Nå er det neste 4 blitt obligatoriske, men står i timeplanen som IKKE obligatoriske. I tillegg til at vi visstnok skal ha time 10. april (torsdag) og 12.april (lørdag? må være leif) Venninen min forstod meg veldig godt, så vi skal prate med læreren på mandag. Vi missliker begge måten dette blir håndtert på. Endret 3. mars 2008 av Christian86 Lenke til kommentar
Webgurum Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 ja, snakk med læreren først. Nytter ikke det, så ta problemet opp med noen lengre oppe i systemet. Det hørtes ikke helt normalt eller helt bra ut for å si det sånt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 ja, snakk med læreren først. Nytter ikke det, så ta problemet opp med noen lengre oppe i systemet.Det hørtes ikke helt normalt eller helt bra ut for å si det sånt. Sitter nå og undres om jeg skal grine eller le, men valgte å printe ut en ny timeplan og forholde meg til den. Jeg orker ikke denne dumskapen mer Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2008 Sitter nå i den ene timen som var tvang. Den handler om økonomi, som jeg allerde har lest i 2 år. Jeg fant ut at jeg ikke dropper timene, men satser på å gå fortest mulig, og så ta hjemmekontor resten av dagen. Sjefen sa at det gikk helt fint, så jeg kunne følge med på skolen, reise hjem og så jobbe hjemmefra med datamaskinen. Skolen på sin side mente dette var helt greit og normalt, og læreren ville ikke svare på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå